ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΕΜΠΤΗ (29/11) Ή ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (30/11) ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ


ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΕΜΠΤΗ (29/11)  Ή ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (30/11)  ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

Από το Άρθρο 40 του νομοσχεδίου,
ότι αφορά τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
5. α) Οι περιπτ. α΄ και β΄ της παρ. 16 του άρθρου 8 του ν. 3194/2003 (Α΄ 267) αντικαθίστανται ως εξής:
«16. α) Ιδρύονται καλλιτεχνικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σκοπός των καλλιτεχνικών αυτών σχολείων είναι η ενθάρρυνση και στήριξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις τέχνες, η καλλιέργεια και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων και κλίσεων που διαθέτουν, χωρίς, παράλληλα, να υστερούν σε γενική παιδεία. Η ίδρυση γίνεται σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 11 του ν. 1966/1991 (Α΄ 147). β) Οι διατάξεις της απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με αριθμό 3345/2.9.1988 (Β΄ 649), η οποία κυρώθηκε με την περίπτ. Ι΄ του άρθρου 16 του ν. 1824/1988 (Α΄ 296), εφαρμόζεται αναλόγως και για τα καλλιτεχνικά σχολεία της προηγούμενης περίπτωσης.».
β) αα) Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 42 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, διαγράφονται οι λέξεις «των αρμόδιων καλλιτεχνικών επιτροπών για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία και».
ββ) Οι παρ. 5 και 6 του άρθρου 45 του ν. 4186/2013 αντικαθίστανται ως εξής: «5. Ύστερα από εισήγηση του Ι.Ε.Π., με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ορίζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα των τριών τάξεων του Γενικού Λυκείου των Μουσικών Σχολείων, το οποίο δύναται να διαφοροποιείται στα μαθήματα και τις διδακτικές ώρες του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος και γενικής παιδείας και των μαθημάτων επιλογής σε σχέση με τα οριζόμενα στο Κεφάλαιο Α΄ του παρόντος νόμου. Το πρόγραμμα διδασκαλίας των Μουσικών Σχολείων διέπεται από τις διατάξεις της υπ’ αριθ. Γ2/3345/2.9.1988 υπουργικής απόφασης «Ίδρυση και λειτουργία μουσικών σχολείων» (Β΄ 649) η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 16 του ν. 1824/1988 (Α΄ 296). 6. Η ρύθμιση της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζεται αναλογικά και για τα Καλλιτεχνικά Σχολεία.». γ) Η περίπτ. Ι΄ της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 1824/1988 (Α΄ 296), με την οποία κυρώθηκε η υπ’ αριθ. 3345/2.9.1988 (Β΄ 649) υπουργική απόφαση, αντικαθίσταται ως εξής: «Ι. Αριθ. 3345/2.9.1988 (Β' 649) Ίδρυση και λειτουργία μουσικών σχολείων. Έχοντας υπόψη την ανάγκη προσδιορισμού του σκοπού των μουσικών σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθορισμού του περιεχομένου της εκπαίδευσης στα σχολεία αυτά και οργάνωσης γενικά του τρόπου λειτουργίας τους, αποφασίζουμε:
1. Σκοπός των μουσικών σχολείων της δευτεροβάθμιας είναι η προετοιμασία, η ενθάρρυνση και στήριξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τη μουσική και η καλλιέργεια των δεξιοτήτων και κλίσεων που διαθέτουν, χωρίς να υστερούν σε γενική παιδεία.
2. Το αναλυτικό πρόγραμμα των μουσικών σχολείων περιλαμβάνει μαθήματα γενικής παιδείας, άσκηση στα εργαστήρια ειδικότητας, καθώς και απογευματινή μελέτη. Η διδασκαλία των μαθημάτων μουσικής και η άσκηση στα εργαστήρια μπορεί να είναι συλλογική ή και εξατομικευμένη.
3. Το διδακτικό προσωπικό των μουσικών σχολείων διακρίνεται σε καθηγητές γενικών μαθημάτων και σε καθηγητές μουσικής, με ειδίκευση στα διδασκόμενα μουσικά αντικείμενα.
4. Τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα κριτήρια και η διαδικασία μετάθεσης μόνιμων εκπαιδευτικών στα μουσικά σχολεία καθορίζονται με το π.δ. της παρ.8 του κεφαλαίου Β΄ του άρθρου 16 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167).
5. Για την επιλογή και τοποθέτηση διευθυντών και υποδιευθυντών στα μουσικά σχολεία εφαρμόζονται οι κείμενες διατάξεις για τους διευθυντές και υποδιευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
6. Σε περίπτωση έλλειψης δημόσιων εκπαιδευτικών η διδασκαλία των μαθημάτων μουσικής και η άσκηση στα εργαστήρια ανατίθεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου, σε ιδιώτες που έχουν εξειδίκευση στους τομείς αυτούς. Με την ίδια διαδικασία μπορεί να προσλαμβάνονται έκτακτοι συνεργάτες, για τις ανάγκες λειτουργίας των μουσικών σχολείων. Στους διδάσκοντες ιδιώτες και στους έκτακτους συνεργάτες καταβάλλεται αποζημίωση, η οποία καθορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών.
7. Ιδρύεται από το σχολικό έτος 1988-89 Μουσικό Γυμνάσιο στην Παλλήνη Αττικής, το οποίο θα λειτουργεί πειραματικά για την εφαρμογή πειραματικών προγραμμάτων και πειραματικών μεθόδων διδασκαλίας στον τομέα της αισθητικής παιδείας γενικότερα και της μουσικής ειδικότερα.
8. Οι εγγραφές, οι μετεγγραφές φοίτησης, οι ποινές, ο χαρακτηρισμός της διαγωγής, οι κάθε είδους εξετάσεις, η αξιολόγηση των μαθητών και οι τίτλοι σπουδών για τα μουσικά σχολεία, καθώς και κάθε άλλο συναφές θέμα ρυθμίζονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.».

 6. α) Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 5 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199) αντικαθίσταται ως εξής: «Η Επιτροπή αυτή συγκροτείται ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (Π.Δ.Ε.) και αποτελείται από έναν συντονιστή εκπαιδευτικού έργου για την ειδική αγωγή και ενταξιακή εκπαίδευση οικείου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) της Π.Δ.Ε., ως πρόεδρο, έναν συντονιστή εκπαιδευτικού έργου οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της βαθμίδας εκπαίδευσης από την οποία προέρχεται ο μαθητής, έναν εκπαιδευτικό με εξειδίκευση στην ΕΑΕ για μαθητές πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά περίπτωση, και, ειδικότερα, του κλάδου ΠΕ02 Φιλολόγων για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έναν ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23 και έναν κοινωνικό λειτουργό του κλάδου ΠΕ30, ως μέλη.» β) Το πρώτο εδάφιο της περίπτ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται ως εξής: «γ) Σε ειδικά οργανωμένα και κατάλληλα στελεχωμένα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, υποστηρίζονται επί των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 61 και ΠΕ 71, καθώς και από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 60, ΠΕ 70, ΠΕ 02, ΠΕ 03 και ΠΕ 04 που έχουν τα τυπικά προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, καθώς και με εκπαιδευτικούς άλλων κλάδων, ανάλογα με τη βαθμίδα εκπαίδευσης, εφόσον πρόκειται για μαθητές με προβλήματα όρασης ή ακοής, με δύο (2) διαφορετικούς τύπους προγραμμάτων:»


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΩΝ !